Todays update!

Hej hej!

Hoppas allt är bra med er, själv så var jag helt bussy igår därmed inget blogginlägg, jobbade nämligen från klockan 12-21 igår, lite segt men det ger pengar. Idasg blir det jobb 16-21 snabb jobbade cach må jag säga ;-)

Idag skall jag ta med Shiva på hundsim i Kungsbacka, skall bli supermysigt och jag tror Shiva kommer gilla det. Är nog bra för Shiva att få jobba lite, allt avslutas med en massage för henne, underbart!

Jag skall se till att ta bilder så ni får se hur det ser ut med hundsim för det vet jag inte ens själv än så länge :-)

Allt för mig, tack och hej!

Kram Linda

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej, väldigt söt blogg! :-)

Såg i din header att du har diabetes?

Jag har precis en sån där pump, fast min är grön :-P

2009-10-22 @ 15:30:12
URL: http://jennysbubbel.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

kikar in :)

2009-10-26 @ 12:47:52
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0