Hemma från ett supermysigt värmland!

Heej gänget:)

Nu är jag hemma ifrån Värmland, har haft det huuur mysigt som helst..Veckan har bestått utav mycket fix och trix med huset eftersom ingen hade bott där på över ett år var det mycket att göra, men det var bara roligt :-)

Vi bodde nästan vid norska gränsen så vi var i norge och kikade lite, Jag och Rickard har varit på restaurang gjort oerhört mysiga skogspromenader med Shiva, Dock var jag lite rädd eftersom det hade setts varg och björn där, snacka om att man inte vill möta på en sån :-)

Shiva skötte sig superbra och hängde med oss hela tiden, har helt enkelt haft en suverän vecka, den kunde inte varit bättre.

På hemvägen hälsade jag och Rickard på hans gudmor som han inte sett på över tio år, det var ett kärt återsende!

Hemresan var lång men vi förgyllde den med en massa tjat,flams och skratt..:-) Nästan direkt efter vi kom hem igår så gick vi på förfest hos min syster, supertrevligt men blev en ganska tidig kväll eftersom vi hade varit igång hela dagen.

Nu skall jag väcka Rickard och bjuda han på lite fattiga Riddare ;-)

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0