Ett aktivt engagemang

Jag blir lite fundersam till klagomålen kring att diabetesföreningar inte gör någonting för sina medlemar. På söndag har jag ordnat en familjeaktivitet för alla barnfamiljer med diabetes i Kungsbacka, har till och med bjudit in familjer utanför Kungsbacka genom mailing listan betamed.

Idag har jag fem stycken anmälningar i min hand. Det går inte ihop. Man klagar på att diabetesföreningarna inte gör någonting men när det görs någonting så har man inget intresse av att komma.

Vad är felet? Hjälp mig! Är det jag som skall ändra något?

//Linda


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej Linda :)

Jag tycker freestyle lite är bra men jag tycker bättre om denna eftersom där inte är lösa test stickor. De går så smidigt och där är hela 50 styck i så den gillar jag.



Vad är de som inte får dig att gilla den då?

Kram!

2009-10-20 @ 11:13:35
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/
Postat av: Dessi

Jag tycker du är jätteduktig Linda! Och gud va kul att du läst min blogg! Klart vi ska ses någon dag, har väldigt mycket emd skolan nu men jag ska försöka höra av mig när jag får lite ledigt:) Puss och kram!

2009-10-23 @ 06:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0