Va fan betyder ditt nej egentligen??

haha precis sådär tänkte nog Shiva idag när vi va ute och tränade, nej nej nej lät det ifrån mig stup i kvarten. Fick mig en liten tankeställare att JAG måste ju visa henne hur hon skall göra istället, vadå nej? Vad är ja då? Vad är rätt?

Det var ett bra träningspass, hon fick till en bra kontakt. Vi gick förbi hundar som vi jobbade på att inte bry oss om. Jag har slutat att ta atg i kopplet så fort det kommer en hund (jag varnar för fara,  och stressar upp Shiva,varför skall jag göra det??), jag fokuserar på Shiva och inte på den andra hunden, varför skall Shiva fokusera på mig om jag inte fokuserar på henne??.

Efter Shivas runda så tog jag ut våran familjehund Willma på en runda=)

Kram på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0