Update!!

Hej hej!

Här kommer lite update om vad som har hänt sen sista blogg inlägget:

I lördags så var nog hela släkten lite shopping sugen så jag, Rickard, Helena, Henke 2 och Helena 2 åkte iväg till Freeport där jag och Helena handlade en snygg tunika, vi är verkligen systrar med lika smak hihi..Sen bar vi iväg till Kungsmässan istället och där shoppade jag loss ganska ordentligt hahaha..Blev lite höstkläder, Rickard hittade en jacka.

Sen sa vi hejdå till alla dem andra och åkte till Kungälv där vi hämtade upp Rickards farfar för att åka och besöka Rickards farmors grav.

På kvällen umgicks vi med vänner, stod i kön på ett uteställe men enligt oss var kön alldeles för lång så vi gick inte in :-p

På söndagen alltså idag så var det dop för Rickards kusinbarn, supertrevligt!Av mig och Rickard fick han en nallebjörn, speldosa och material som man kan gjuta händer och fötter, kul minne när han blir äldre :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0