Line dance;)

Hej hej!

Kommer ifrån line dancen precis och nu blire städning på elit nivå här hemma för min del :-)

Linedance e lite kul faktiskt, ni borde prova!

Man behöver ju liksom inte vara två och två eller något sånt utan man dansar allihoppa på en rad och gör allt ihop. Om man kan det ser det riktigt häftigt ut, ni skall se våran instruktör :-)






Det går bra med sprutorna faktiskt, mycket bättre än vad jag trodde. Tycker det tar lång tid att ta lantus men det är väll för att jag själv är så rädd för att det skall göra ont, jag tycker det svider om man tar det för fort.Hur brukar ni göra??


Kram kram

Kommentarer
Postat av: Jocke...

de blir säkert skoj... du kanske fastnar för några mer danssorter tex bugg & fox..

2009-11-04 @ 22:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0