15/11-09

Hej hej!

Dagen började med en rejäl sovmorgon för mig och Rickard, skönt! Sedan blev det pankaks stekning och pankakor till frukost, gott!!

Efter detta satt vi och räknade hur mycket pengar vi hade fått in i insamlings bössorna på Världs diabetesdagen. 867 kronor tror jag det blev samlanlagt, allt till diabetesforskning givetvis, många bäckar små säger jag! Vi räknade Sötis och livets löv pengar också, tror sötis var cirka 7000 kronor och det är ju helt underbart! haha vi kände oss som Joakim von Anka som satt i kassa valvet och räknade pengar ;)

När pengarna var sluträknade behövde vi hitta på ågot skoj så då hittade vi lite kreaktiv sysselsättning, genom att ta fram vårat 1000 bitars puzzel. haha det var inte min starka sida men det var mysigt :)

Eftermiddagen tillbringade vi på Restaurang Buffé, supergott. Men jag tycker det är så svårt att ta rätt insulin till Buffé, jag gör alltid alltid fel...så ligger lite lågt just nu, alltså blev det lite för mkt insulin.Det fula va att jag hade glömt min spruta i bilen så vi fick springa ut lite hastigt och spruta insulin, klant Linda haha.

Efter Buffé åkte vi och lämnade en blomma och tände ett ljus på min morfars grav.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0