13/11-09

Hej!!

Igår var jag med diabetesbarnen på djungelrummet, det kom nog nästan 15 barn tror jag, supermysigt!!

Föräldrarna stod brevid och pratade en massa och jag sprang runt mellan alla och försökte få några minuters prattid med var och en.

Hade även en hjälpledare med mig, Cazandra! Supertack för att du kom!

Jag hade med mig min mamma också som lite "gäst", ville att diabetesföräldrarna skulle kunna prata med någon som verkligen "been there done that". Och det har verkligen min mamma +   kanten till dig!!

Det var verkligen en lyckad dag.


____________

Idag är det begravning, känns tufft och jobbigt. Men skall fixa denna dagen också..men fy fan va tufft det känns just nu.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0