tjohhooo

Hej hej!

Festen igår blev jättelyckad med mycket skratt och trevliga människor:) Träffade en tjej som hade en lillasyster med diabetes, lillasystern var 90:a precis som jag, dem verkade också ha en bra och positiv bild utav diabetes. Jag bad faktiskt om hennes msn det kan alltid vara kul att prata med andra, tänk vad bra egentligen med att känna andra då kan man ge varandra småtips som kanske kan hjälpa till att förbättra vardagen för en.

För mig blev det inte mycket vila efter festen idag, klockan 10:30 hämtade Mikael ( en styrelsemedlem i diabetesföreningen), mig för att vi skulle åka och kolla på platsen där vi skall ha våran "Bus dag med diabetesföreningen". Jag tror det kommer bli en supermysig dag, dock gäller det ju att det är bra väder annars blir det la inte så jättebra.

Busdagen kommer bestå utav sommarspels lekar, tipspromenad, grillning, pratstund och en bara rolig dag i allmänhet. Platsen vi kollade på är på tjolöholmslott, det var stora grönaytor, nära till bad och jaa.. det var helt enkelt perfekt. Blir det dåligt väder så kan vi ju alltid ta en rundtur inne på slottet.

Blodsockret gick över förväntan bra, eller ja jag låg ju typ på 15 men jag brukar ha svårt att ligga under 20 när jag festar, men det är väll en rädsla för att bli för låg som ökar blodsockret. Jag var väldigt noga med att äta igår, kycklingsallad med pasta och chips.

Nu sitter alla här och kollar på "Anger management" men jag tycker den är jäääääääättetråkig haha!

Idag så skall jag och Rickard vara nere i vårat sommarhus och bara vara, en helt underbar känsla!

Många Kramar från
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0