puuuh...

Hello bloggvänner:)

Sitter med pappa och syrran och kollar på "Hjälp jag är med i en japansk tv show", jaa det programmet kommer jag inte se igen för det känns bara stört, kändisar som springer runt och brottas i kyckling dräkter ajaa...:P

Idag var det ju gymmet som alla vet, ni som känner mig vet att jag ALLTID har tusen saker att göra istället för att gå till gymmet eller andra träningspass men nu skall jag tusanimej ta tag i det här med träning, japps så det först ett spinningpass på 45 minuter och sedan ett Core pass på 30 minuter. Det värsta utav allt var att när vi kom hem så var ju givetvis Shiva tvungen att gå ut så det blev rasta Shiva på 35 minuter samt lite lydnadsträning. Så idag har man verkligen varit igång, snacka om go träningsvärk imorgon:).

Jag måste bara poängtera en viktig sak, nu när jag skriver så mycket om träning vill jag att ni skall veta att jag inte försöker banta och sånt skit för det gör jag enbart för att jag vill hålla mig i form och att blodsockret blir så sjukligt bra utav det. Men jag är tok noga med att äta innan och hålla måltiderna, att strunta i maten går inte så snälla försök inte med det. Kör efter det sunda förnuftet när du tränar och äter, jag är verkligen ingen expert  och absolut ingen läkare men för er som tror att man blir smal och snygg utav att inte äta har fel. Du måste äta för att må bra.

Det finns en massa sjuka metoder man kan göra för att gå ned i vikt, jag vill inte ens skriva ut det här eftersom det är säkert någon som snappar upp det och tror att det går bra att göra så, bara man är smal.Men det är så mycket som spelar roll. Som min pojkvän sa till mig när jag sa att jag skulle banta en gång fy sjutton vad klantigt Linda, häng med till gymmet lite då och då istället.

                                                                                          KRAM PÅ ER MINA FINA BLOGGLÄSARE!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0