nu äre natta:)

Nu är det kvällen och jag skall sova;)

Idag har det varit en mysig dag trots lite bråk med blodsockret, men men shit happends you know...

Dagen började med en mysig hundpromenad i skogen, sedan gick jag och Shiva ut för mer träning i trädgården, jag gick igenom alla moment hon skall kunna. Givetvis lyckades jag kasta över Shivas leksak till grannens trädgård så jag fick klättra över lite staket för att hämta Shivas grejer hahaha...Träningen gick toppen bra och Shiva var riktigt duktig!

Jag lyckades till och med få henne att "lossa" ett antal gånger, det brukar jag ha grymt svårt med. Sen blev det ju ett jätte hagel väder så då fick vi gå in och gömma oss haha...

Har hunnit skriva färdigt hela min lägerinbjudan faktiskt, känns skönt! Nu kommer den snart att publiceras och ni kommer få veta ALLA detaljer, I promice:)

Sedan åkte jag, Roger och pappa till RUSTA för att köpa ett fiskespö, pappa och Roger skall nämligen fiska på söndag och jag ville göra dem sällskap när dem köpte spöt.

Sedan visade det sig att jag fick stå för matlagningen så har lagat en jättegod kycklinggryta. Den var uppskattad!

Det är väll det man hunnit med idag:)

KRAM L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0