men va fan då...

Linda fatta någon gång, du kan inte äta fruktsallad, det går inte.Diabetesen hatar fruktsallad, det spelar ingen roll hur mycket insulin du tar, det går inte. ge blanka tusan i fruktsalladen någon gång!

Nu sitter jag här med Shiva tätt intill och vakar, vak,vak, vak..Blodsockret är högt som ett hus 20.7, fan fan fan..ville inte ha det så. Fick fruktsallad som min kära far hade gjort åt mig, blodsockret ville inte samarbeta som vanlgit när det är fruktsallad, suck nu blir det 3 enheter insulin, nej fega inte nu Linda, blodsockret skall NER 5 enheter insulin och fylla 05 liters flaskan med vatten så man hjälper sockret ut..Neej fy fan för diabetes säger jag bara...

Nu blir det  en låååång natt ännu en gång, men tur för er för då får ni mycket blogginlägg:)

//Lindis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0