Låga Linda VS pojkvännen Rickard

Pojkvännen Rickards komentar till en låg och frustrerad Linda:

- Ta ett glas juice så du blir som folk igen Linda.

Linda svarar:

- grrrr...neeej jag behöver ingen juice, det fattar du väll själv??????

Rickard svarar åter:
Neej jag är nog lite trög, men ta ett juice ändå älskling.

Linda svaar:
- Okej och klunkar juicen...

hahaha vad arg och frustrerad man kan vara när man är låg, jag vet bättre än alla när jag är låg och kan flänga ur mig en massa dumma komentarer, tur att man har ett fast förhållande hahahaha...

Kram på er alla!


Kommentarer
Postat av: Anna

haha, känner igen det där ;)

2009-05-04 @ 12:18:12
URL: http://diabetestyp1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0