hjälp

Heey!

Sa ju att det skulle bli många blogginlägg denna natten, blodsocker är på 23, typiskt att man inte är typ 7-8 år så att mamma var uppe och kollade mig, nu får man greja allt sådant själv, suuuuck!

Kan inte ni hjälpa och tipsa mig lite nu?

Jag skulle vilja ha något ROLIGT att jobba med under hösten och nästa år, eftersom jag inte vill börja plugga med en gång.

Jag är intresserad utav, hundar, barn,äldre och handikappsomsorgen. Skulle gärna vilja vara nanny ett år i Sverige men då vill jag absolut ha med mig Shiva, annars är det big nono...Helst på hunddagis, kan ni tipsa mig om hunddagis som skulle vilja ta emot en 18 åring??

Jag skulle också kunna tänka mig att jobba med diabetes på ett eller annat sätt, föreläsa, hjälpa till i diabetesföreningar, starta upp en diabetesförening! jaa vad vet jag...

Nu känner ju ni mig ganska bra, vad kan jag göra??

KRAM PÅ ER ALLA!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Din blogg är grym!

2009-05-27 @ 10:01:43
Postat av: Anna

varför inte jobba med personer med olika skador, som CP-skador eller liknande.



kan tänka mig att det kan vara ett mycket trevligt jobb och då får du in på omsorg och du kan säkert få in barn i den punkten med :)

2009-05-27 @ 14:10:38
URL: http://diabetestyp1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0