Helg info

Hej och hå!

Alla föräldrar, ni missar väll inte "Kungsbacka diabetesförenings bus dag på Tjolöholm??", det kommer bli jättemysigt hoppas allt att vi blir ett gäng:).

I fredags var jag hemma med Shiva och tog hand om henne hela kvällen, jättemysigt passade på att hitta lite hundkompisar i skogen så var nog där en-en och en halv timma och hade hund date i skogen hahaha..Sedan på kvällen åkte jag med mamma och pappa till Åsa (sommarhuset), för att få lite miljö förändring,supermysigt! I lördags var det vipdip möte (www.vipdip.se), där berättade dem om hur volentären i Rumänien har det bland annat, låter sjukt coolt det där.

På kvällen åkte jag till Kungälv för att vara med Rickard och hans kompisar på Kungälvs crusingen, det var riktigt roligt!

Söndag, då hade jag, Rickard och Emil lite slappis dag, för min del blev det lite för slappt där en minut eller två eftersom jag gick ner till 1.9 i blodsocker. Då fick grabbarna springa efter oboy och socker, då blev det fart på dem:) hehe...

Varför blev det så lågt?
Åt för lite till frukost och tog min "vanliga" insulindos, suuuck Linda att du aldrig lär dig?? Så mina kära vänner anpassa ALLTID dosen till mängden mat:)..

På eftermiddagen åkte vi till Rickards farfar för smörgåstårta och flass med jordgubbar för att fira hans 85 årsdag!

Sedan satt faktiskt jag och Rickard och pluggade i en timma, duktiga vi är va??

Idag är det bal som står på agendan,skoj!

Kramar från Lindis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0