Godmorgon

Godmorgon efter en lååååång gårddag!

Igår var det ju vårsalong, en väldigt långdag för att vara en betygsättande skoldag enligt mig men men nu är det över i alla fall och jag fick se hur jag såg ut i balklänningen jag skall ha på balen. Eftersom jag var konfrencier med en annan klasskompis så var kraven att man skulle se väldigt galaaktig ut. Så jag tog min blåa balklänning och så fick jag gå till frisöreleverna för att få en frisyr, stylisteleverna för att få sminkning. Jag älskar att bli iordning gjord så jag passade på att njuta, det är en härlig känsla att få känna sig vacker, se bilderna hur det blev:





Kram L



Kommentarer
Postat av: Anna

jätte fint :)



hoppas du kommer få en super trevlig student avslutning :D

2009-05-20 @ 11:36:06
URL: http://diabetestyp1.blogspot.com
Postat av: Maria Eriksson

åååå vad fin du är! Gjorde succé gissar jag :-)



Hur känns det nu dagen efter?

2009-05-20 @ 14:23:46
Postat av: Emma

Va fin du va :)<3



Kram <3

2009-05-25 @ 10:40:22
URL: http://duhjartamejj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0