flams

Hej kära bloggläsare..

Det känns väldigt konstigt att vara tillbaka in the reality igen, men men någon gång måste man ju ta tag i det..Det är inte alls många dagar kvar till  studenten.

Imorgon händer något spännande, jag skall på mitt första studiebesök på en skola efter studenten, teckenspråkstolk linjen på Kungälvsnordiskafolkhögskola i Kungälv, men då måste jag flytta och matcha in det så att jag får ha med mig Shiva. Hoppas det går för den skolan och programet känns väldigt rätt för mig.

Sen jag kom hem i torsdags har det hänt en del, i torsdags var det ju valborg så då gick vi ut några stycken, vi hade förfest i min brorsas lägenhet. Dock var det vissa som barta kom på förfesten men det var ju kul att dem kom överhuvudtaget:) Det blev en lyckad kväll, dock var kvällen utan blodsockermätare,fy skäms Linda!! Men jag hade ju AnnaLisa med mig ifall ifall jag skulle behöva ta, men det gick bra, jag kunde slappna av (NÄSTAN) och när jag och Rickard kom hem vid 3 tiden på natten tog jag blodsocker och låg på 22.2, no good noo good. Men jag tog 1 enhet insulin, fegt jag vet men jag vågade inte chansa och så ställde vi klockan på 04:00 så jag kunde ta en extra koll. När jag vaknade låg jag på 7.2, kanon värde! Fråga mig inte hur det gick till för det vet jag inte själv.

Fredagen blev görmysig, vi vaknade, tog en promenad med Shiva och sedan kollade vi på lite vänner ända tills vi åkte ned till Åsa där vi hade en mysig tid med familjen. Fick veta att jag skulle mental testa Shiva kl 08:00 på lördagen så vi åkt ehem till Rickard på kvällen för  att spendera natten där.

Mentaltestet gick jättebra och ni skall få se en massa bilder så fort jag lagt över dem på datorn...

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Anna

jösses, räcker det med 1 enhet när du ligger så högt, jag måste ta minst 10 :P

2009-05-04 @ 12:20:30
URL: http://diabetestyp1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0