23:01

Nu är klockan 23:01 och jag skulle behöva minst 6 timmar till utav detta dygnet för att hinna med ALLT som jag skulle behöva göra.

Idag har jag varit i skolan och haft psykologi = astråkigt, info lay out också grymt tråkigt men det gick, sedan kom Ansa och hämtade mig så tog vi en fika på Kungsmässan och jag var med henne och kollade på en balklänning till henne, jag fick sitta utanför provrummen med lilla Leo, fy sjutton vad förälskad man blir i det lilla undret, men jag måste vänta ett par år med barn, får nöja mig med att låna Leo ett tag till.

Sen åkte vi tillbaka till skolan för att gå på ledarskap lektion, det var en spännande upplevelse eftersom det vankas vårsalong på skolan och vi har fått uppdraget att arrangera den, dock är det ju liksom en miljon saker som skall göras och helst skall man göra två saker på samma gång. Fan vad veligt, men i slutändan brukar det ju bli bra.

Sen efter skolan gick jag hem och gjorde en massa roligheter med mamma och syrran, provade bal och studentklänning, skoooj! Jag kommer nog ha en väldigt speciell studentklänning, ingen kommer se likadan ut som mig,skoj!

Efter det blev det en promenad med Shiva sedan fick mamma samtal ifrån coops konsumentombudsman, hon hette Cecilia och ville ta tag i våran fråga om servicehundar var tillåtna i affären och om jag skall bli tillåten att ha med Shiva i affären, problemet blir ju om någon är hyper allergisk, men dem ville verkligen lösa detta eftersom vi är så trogna kunder hos dem. Dem ville sätta upp en skylt att det kommer finnas servicehundar i butiken och vi pratade om att vi kanske kunde bestäma klockslag då det var ok att ha med Shiva i butiken. För alla måste ju ha rätt att finnas till i samhället? Shiva kan ju rädda mig ifrån att få för lågt blodsocker och även hjälpa mig att förebygga senare komplikationer, tänk vilken tur jag har som fick den chansen att få utbilda Shiva.

Jag hoppas att med Shivas hjälp slippa en viss oro som ALLTID finns hos mig, vart jag än är. Jag tror att Shiva kommer underlätta för mig, hoppas det kommer fram någon lösning på hyperallergiska människor och människor med diabeteshundar...

Har även varit på diabetesföreningens möte, där pratade vi om barngruppen. Sista gången är på måndag då skall vi träffas på Släps Kyrkas lekplats för lek och lite fika, sedan är det slut för säsongen. Men barnen behöver inte sörja länge eftersom vi redan den 7:e kommer ha en länsträff, så att alla barnen i halland får chansen att träffa varandra för lek. Dagen kommer vara på Tjolöholm, där kommer det vara tipspromenad, sommarspelslekar och grillning och givetvis en massa tid för diskussioner.

Pratade även om världs diabetes dagen, det kommer bli så bra!

Nej nu är jag trött och skall sova:)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0