VIPDIP möte

Hej hej!
Igår var det vipdip möte hos familjen Ask, intressant!

Det tog bland annat upp att vipdip skall skicka en volentär till Rumänien som skall arbeta med ett media projekt som är väldigt samhällsprojekt inriktat, dem skall agera reportrar ute på landsbyggden, skriva artiklar, intervjua, starta en hemsida och göra någon tidning, det tycker jag låter jättespännande. Det fanns tre platser kvar men jag som har en egen hund kännde inte riktigt att jag kunnde åka bort ett halv år. Jag får göra något kul hemma istället!

Föreningens bok skall fortsätta säljas, "Sockersjukan anfaller" och jaa.. sedan blev det lite fruktsallad och prat innan jag och Shiva begav oss hemåt igen.



Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0