Sommartankar..

Sommaren är här och solen skiner, nej inte riktigt men jag har bestämt att den skall komma snart. Varför är för att jag har bestämt att ha en sommarfest i sommar, tror det kommer bli en midsommarfest...

Sommaren kommer bestå utav:
* Studenten, chanpangefrukosten kommer vi ha hemma hos mig!

* Massor utav stunder med Rickard, han går ju in i lumpen i Augusti så det kommer bli en massa mys innan!

* Massa utav lek,träning och mys med min superfina Shiva

* spendera tid i sommarhuset

* Arbete på Tölöäldreboende, har försökt uppmana Helena att söka dit också hade vart såå mys:)

* Ledare på diabetesläger ( många, hela fyra stycken,jobbigt men superskoj!)

* Bli lite mer självständig!



Kommentarer
Postat av: Madelen

Okej låter ju jätte kul.. hade velat gå på ett diabetes läger till för de senaste var as kul och jag har skit bra minnen där ifrån och vill gärna gärna göra om de.. men tror inte att jag får :(



Vad söt din hund är =)



Kram Madde

2009-03-31 @ 22:31:26
URL: http://svardiabetesochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0