Shiva

Idag har jag och Shiva varit på hundkurs och lärt oss en massa saker, vi gjorde en rolig spår övning som Shiva var jätteduktig på, blev riktigt stolt över min underbara lilla Shiva. Ett tips till er som har hund är att aktivera din hund genom att gå en hundkurs man kommer ut och får träffa en massa trevligt folk, får frisk luft och samtidigt så umgås man med sin underbara vovve som man inte har lika mycket tid med på veckodagarna.

Men jag skulle väldigt gärna vilja ha en promenad kompis som också har hund som bara vill komma hit och träna tillsamans eller gå ut och gå tillsamans, finns du?? 

Det var ju utgång igår så då låg Blodsockret runt 13 och det tycker jag är helt ok för en utekväll, kvällen var otroligt rolig träffade en massa roliga människor man inte sett på görlänge!!




                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0