Shiva

Hej hej!

Som ni alla vet fyller ju Shiva ett år idag, det är jätteroligt att min lilla snutta håller på att bli stor, men nu börjar också allvaret, även ifall Shiva ALLTID kommer vara min allra bästa vän och fungera som en familjehund så har jag ju faktiskt  också Shiva för att hon skall bli min diabeteshund och hjälpa mig hålla koll på blodsockret och diabetesen i allmänhet.. Nu är hon ju ett år idag och därmed är hon i den "godkända" åldern för att börja som SOS-hund, så nu har jag ringt till Hedeforsens kennel (www.hedeforsen.se) som Shiva kommer ifrån och dem skall boka röntgen för Shiva redan på tisdag, shit vad nervös jag är, hoppas som tusan på att hon klarar testet och jag kan skriva in henne som diabeteshund, annars faller jag sönder av tårar thihihi:) Men detta skall fixa sig, det vet jag på ett eller annat sätt.

Som ni förstår kommer det att bli mycket skriver i bloggen om Shiva nu eftersom det kommer nog hända mycket på kort tid, det värsta är ju att jag kommer resa bort tre veckor ifrån henne, då får mamma jobba på med hennes lydnad och sånt tills jag kommer hem och ansökan kommer väll ta ett tag och behandlas skulle jag tro.

Hade aldrig klarat detta uan starkt stöd hemifrån, med det stödet går detta galant!!

Kram Lindis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0