knäet värker...

Ajajaj, vad ont det gör i mitt knä..uch och fy jag önskar att någon annan hade cycklat och handlat igår så jag slapp trilla omkull med cyckeln!!

Shiva har varit ute och lekt nästan exakt hela dagen, kan ni fatta att en boll kan vara hur fantastiskt spännande som helst i hennes ögon?

I helgen skall det bli skoj, för klockan 16:30 idag åker jag till Jönköping för att ha ungdiabetesmöte, vi kommer inte bara att ha möte utan på lördag så skall vi ha en lokal träff i Jönköping, vi skall helt enkelt träffa våra medlemar och gå ut och spela bowling sedan blir det käk efteråt, helmysigt tycker jag! Men tror inte jag vinner bowlingen hahahahaha...

Blodsocker helt ok idag: 7.5, härligt!

Vad tänker ni hitta på i helgen?

Kram Linda 

Kommentarer
Postat av: irene

Jag tar min barnaskara och åker på musikal till Stockholm

2009-03-20 @ 22:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0