Kära diabetes stick och brinn!!!

Diabetes sover aldrig, tar aldrig semester och lämnar än aldrig ifred, va tusan kan vi inte lägga en slant var eller samla ihop pengar till forskningen?? en dag måste vi ju slippa skiten...

Skulle sova nu och så alarmar pumpen för "inget insulin", va faan måste den larma kvart över 11 för det?? kan den inte larma kl 15 mitt på dagen?? Eller joo, det gjorde den men då hann jag inte byta och nu hann klockan bli kvart över 11, grrrrrr, är det enda jag orkar yttra mig om just nu....

visst det är mitt fel att jag inte bytte tidigare då får man stå sitt kast nu, men va tusan, varför måste jag ALLTID hålla koll på ALLT?????


// arg Lindis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0