Hej!

Hej!

Ja röntgen gick inte helt fel som ni säkert märkte i förra inlägget hihi, mamma sade att dem hade sagt B-höfter och både A och B höfter är godkända utav SOS,härligt! Första steget tagit.

Idag fick vi veta praktikschemat för valencia, jag kommer genomföra mina praktikdagar tillsamans med Robert från klassen, vi skall vara två och två nämligen. Blir ju lite jobbigt att vara helt själv i ett annat land...

Igår betalade jag också in medlemskapet till soshundar och svensk hundungdom,  känns kul för nu kommer jag ju få hund tidningar och sådant hemskickat,alltid roligt att läsa! Och man kommer ju kunna gå på aktiviteteter och sånt, jag vill gå på en massa aktiviteter med Shiva så att hon blir van med människor och olika miljöer.

Dagen idag började med psykologilektion, då började läran med att berätta att det är helt förbjudet att ta med sig mat eller dricka in i lektionsalarna och får han se eleverna göra det blir man utskickad tills man ätit/druckit klart. GIVETVIS börjar jag känna mig låg en minut efter att han avslutat meningen, hmm..kommer han tänka på att jag har diabetes och MÅSTE äta? hamnar mina tankar direkt på. Jag väntar några minuter tills föreläsningen har börjat men sedan blir det kriis, ja alla som har diabetes vet verkligen vad jag menar med KRIS så jag sprang till caafét och köpte festis och smörgås och satte mig sen och knaprade på min smörgås och klunkade i mig min festis. Han sa inte nått som tur va.

Men ibland blir man SÅÅÅ nervös och man är ALLTID förberedd på att få en komentar eller behöva ställa sig i "försvarsställning, nej men jag har diabetes och ligger lågt i blodsocker bla bl bla...blir så trött på sånt. Men blev otroligt glaad att han inte sa något, undra om han inte såg mig eller om han tänkte på diabetesen...

Snäll lärare i alla fall!!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0