hej hej hej hej hej

Tjohej!
Dålig uppdatering måste jag säga, dåligt från min sida hihi..Veckan har varit väldigt jobbig mycket svängande blodsocker som resulterar i lite sömn..suck igår låg blodsockret på 19 när jag och Rickard skulle sova, det resulterade i orolig sömn, uch..

I tisdags var det årsmöte med diabetesföreningen, där var jag ordförande på årsmötet, det var väldigt roligt och lärorikt! Jag blev även vald som vice ordförande i föreningen och det känns jättekul, jag skall verkligen göra mitt bästa för att föreningen skall ligga på topp! Min vision är att barnen skall bli väldigt uppmärksamade i föreningen och vara stor prioritet, skulle vilja ha tips på en massa bra föreläsningar också, så snälla tipsa =).


Igår kom Rickard hem till mig och då tog vi bilen och åkte ner till vårat sommarställe i Åsa, vi satt där och fikade, spelade kort och sedan gick vi ut och kastade boll med Shiva, supermysigt! Allt avslutades med en långpromenad vid havet.

Fantastisk dag!

Många Kramar från Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0