fyra maränger??

ursäkta mig din jäkla skit sjukdom men kan inte jag få njuta lite som alla andra någon gång i kvartalet och ta maränger?? Nehe det kunnde man visst inte så nu ligger jag skit högt i värde och känner mig deppig...Men men mycket vatten, insulin och Shiva promenad så skall man klara detta också!! som allt annat man måste övervinna för att klara av denna sjukdomen som ibland gör en helt utmattad!!

Blir helt matt i kroppen när blodsockret ligger för högt och känner bara för att lägga mig ner och sova, nej nej nej det går ju verkligen inte så det gäller att ta tag i situationen och göra något åt det, och det är insulin. noga blodsocker kontroller och mycket vätska. Fast det finns ett botmedel som jag tror starkt på! Nämligen att ringa en närstående vän för m in del är det min pojkvän jag ringer, jag har fått för mig att om jag är glad är det lättare att få ned blodsockret och glad blir man utav att få tröst utav en närstående eller bara få skratta tillsamans med någon som står en nära!

Någon mer som tror på denna teorin??

Okej det var lite frustration som var tvungen att komma ut:)

____________________________________________________________

Idag, vad har jag gjort idag?

*skola
* Fika med Ansa och Leo
* Shiva promenad
* Plugg med Ansa och söta underbara lilla Leo :)

Kramar från Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0