Fadder på diabetesfamilj.se

Igår blev jag fadder på diabetesfamilj.se, jag hadde såå gärna behövt det när jag var runt 14-15, någon man kunnde fråga det man inte ville fråga diabetessjuksköterskan eller mamma och pappa, Jag känner att diabetes kan man inte klara av helt själv, då är det ju hur bra som helst om man kan vara två och ha någon att bolla idér med eller bara finnas till för. Görviktigt!

Gå och bli fadder du med:)

www.diabetesfamilj.se och sedan klicka vidare på Vill du bli fadder?

Jag tycker diabetesfamilj.se är ett grymt bra iniativ, hoppas att det blir ett gäng faddrar på sidan, det är ju även ett exemplariskt sätt för diabetesföräldrar att skaffa barnvakt.

Idag har det blivit en låångpromenad i skogen med båda hundarna och övningskörning ikväll skall jag gå och vara barnvakt så är man hemma imorgon kl 10:30 sedan blir det VIPDIP möte, vad det hände där får ni veta då hahaha..

KRAM LINDA


Kommentarer
Postat av: carro

absolut.. de kommer säkert bli jätte kul ;)



Pussochkram Carro

2009-03-15 @ 23:26:59
URL: http://carolinahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0