Blodsockerväska

Nu har ni sett min blodsockerväska, visa mig eran, här kan vi ge inspiration och ideér till varandra, hur den perfekta blodsockerväskan är utformad, Jag ÄLSKAR min, favoritfärgen är ju givetvis rosa och väskan är rosa, perfekt! jordgubben på tycker jag är supersöt!

Sedan har väskan två fack så i ena facket har jag blodsockersakerna och den andra har jag lite olika ibland lägger jag någon känningshävande som typ druvsocker eller om jag bytt nål/insulin och inte vet vart jag skall göra av nålen så kan jag lägga de i det facket tills jag kommer hem och vet vart jag kan slänga mina nålar, man är väll ibland lite rädd för att man skall bli droganklagad hahaha...

Lägg upp en bild på eran blodsockerväska på eran blogg och länka till inlägget i en komentar på min blogg så samanställer jag allas inläägg och publicerar det sen på bloggen,kul va?

<<<<---- Min blodsocker väska

Kommentarer
Postat av: Fia

Här kommer en länk till min bs väska, ser att jag är den enda men hoppas nån mer lägger in sin,kul idé! http://diabetesfia.bloggagratis.se/2009/02/06/1361949-mitt-besok-hos-diabssk/

Ha det!

2009-04-02 @ 20:17:07
URL: http://diabetesfia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0