Årsmöte med diabetesföreningen

Imorgon är det årsmöte med diabetesföreningen i Kungsbacka, det är så OERHÖRT viktigt att man stöttar diabetesförbundet och går med i diabetesföreningen, det gör så skillnad om man är fler då kan man göra mer! Jag vet att i många ställen i Sverige bemöts man ibland av en lite " tråkig " attityd men mitt tips till er är LIGG PÅ LIGG PÅ LIGG PÅ! ring, maila, skriv brev till diabetesföreningen med era önskemål och synpunkter, se till att styrelsen består utav positiva och glada personer som vill göra något bra utav föreningen!

Kungsbacka diabetesförening tycker jag är en positiv och bra förening som sattsar mycket på barnen i föreningen och det tycker jag är Otroligt bra!!

Vad har ni för erfarenheter utav diabetesföreningen hos er?? Berätta allt, vi kan dra lärdom utav varandra :)

Ju fler man är destu mer kan man göra tror jag OCH destu närmare kommer vi kanske diabetes gåtans lösning...Det är min största dröm för min egen del och många andras att gåtan en gång skall lösas...

//Lindis

Kommentarer
Postat av: Irene Lammela

Jag blev lite chockad i söndags då jag var på Eskilstuna diabetesförenings årsmöte.

De har c:a 500 medlemmar varav 10 st är barn under 10 år så jag förstår att de inte har nån barngrupp här.





2009-03-18 @ 21:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0