Update

Godmorgon bloggläsare!

Gick och la mig på ett HI värde igår, helt sjukt va det strulade för mig men jag var försiktig med insulindoserna ändå tog bara 3.5 enheter till HI värdet och det gick ju bra ändå, vaknade på 6.2 men har en otrolig nervös känsla ikroppen att jag är rädd för att bli låg som det blev igår. Man vill ha kontroll och det får man inte av ett lågt blodsocker. Det är jobbigt och känns konstigt..Skall verkligen bli skönt när Shiva är diabeteshund, är i stort behov utav hennes kompentens för att själv få chansen att känna mig säker.

Idag skall jag städa köket för det är väääääääldigt ostädat haha, jag gillar att ha fint runt omkring mig så det får bli dagens uppgift innan jobbet:).

Så dagens planering är:

* Ta ut hundarna och stanna på ängen så dem får leka riktigt mycket.

* Städa köket

* Arbeta med ud lägret

* Arbeta med barndiabeteslägret för Hallandsdiabetesförening

* Jobba 16-21

* Gå till Henkes lägenhet och rensa ut kylen.

Hundarna har hundvakt halv 6- halv 8 tror jag så dem kommer få det fin fint dem med.

Kram på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0