Studenten om 7 timmar

Heej!

Klockan är ett och jag kan inte sova, det bara går inte..Tänker bara på den underbara dagen som jag hopas på imorgon!! Dagen börjar tidigt med att jag skall få lockar i håret, smink i ansiktet och klänning på kroppen haha, allt detta skall min älskade underbara syster hjälpa mig med...

Klassträffen hos Markus var jättemysig, grillade kött, spelade kubb och pratade en massor, sedan åkte jag med AnnaLisa och lämnade Leo hos sin pappa Emil.

Sedan har jag mest varit runt och velat inte gjort något vettigt alls haha...Åt pizza med familjen...

Blodsockret är perfekt 6.7 .

Kramar i massor

Lindis

Kommentarer
Postat av: AnnaLisa

Jag kan inte sova jag heller :S.. Ska ju upp om 5 timmar xD:P

2009-06-05 @ 01:02:51
URL: http://annalisaochx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0