student nervositet!

Tänk nu är det bara EN dag kvar innan det smäller, utspringet är nära, shiiiiit vad nervös jag är inför imorgon, mamma bakar bröd, ordnar kassler, fläskfilé i tunna skivor och potatissallad i mängder, detta är bara ett i mängden av saker som min älskade mamma pysslar med idag...

Rickard är ute med Shiva ensam och har inte kommit tillbaka på säkert 25 minuter börjar bli lite orolig thihi...

Idag blir det klassträff hos Markus sedan skall jag försöka ta det lugnt och bara andas, imorn börjar champangefrukosten hos mig halv 8 tror jag!

Kramar i massor från en mycket mycket nervös Linda

Kommentarer
Postat av: Anna

hihi..



förstår att du är narvös :)

påverkar det inte ditt blodsocker?

2009-06-04 @ 12:02:29
URL: http://diabetestyp1.blogspot.com
Postat av: Irene

Massor med grattiskramar till dig och AnnaLisa för ert kämpande med diabetes/skola/ och en liten Leo samt Shiva.. Ni är supertjejer. Kram från ett regnigt Torshälla/Eskilstuna

2009-06-04 @ 13:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0