Rådet på vift!

Hej hej!

Kommer ifrån en jätterolig kväll med rådet, vi började på biljard hallen där det först blev middag, för min del en supergod fläskfile och en krämig potatisgratäng mmmmmm va gott det var!! Efter den goda middagen blev det biljardtunering, jag och Frida var i samma lag och vi vann en match utav två mohaha...

Det är så skönt att umgås med diabetiker, alla tar fram blodsockermätare, insulin, har pump på sig, jaa ni vet...Det är en underbar känsla att inte vara helt solo med skiten..På middagen pratade vi om att HBA1c är lite tabu ämne typ, eftersom det känns som man är en dålig diabetiker om värdet inte är bra har man inte skött sig, jaa n i fattar! Vem kan jag liksom snacka med det om annars? Vem orkar babbla om det med mig?? Det underbara rådet givetvis!

Efter biljarden blev det en liten miniutgång innan sänggång!

Har i alla fall haft en jätterolig och händelserik dag!

Och nu ligger jag här och äter lantchips haha!


Lite bilder ifrån dagen:

 Biljardspel för fulla muggar!!

 Jag skjuter koncentrerat haha!


 Anders är taggad!

 Vinnarlaget, eller vad säger du Frida??hahaha

 Biljard är kuuuul!

 Motståndarna, Jenny och Anna-Lisa :)

En toppen kväll och en trött Linda = bra resultat!

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha lätt vinnarlaget. Det var nästan pinsamt och se hur de andra blev utklassade :P

2009-06-18 @ 14:04:11
URL: http://fulfritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0