Perfekt dag!

Hej hej!

Nu är klockan 03:00 och jag har precis bäddat för mig och Ansa i gillestugan, alltså dags att sova, somna till en film, supermys!

Jobbet gick helt ok, allt känns fortfarande fruktansvärt nytt dock känner jag mig säkrare och säkrare efter varje gång jag varit där. Jobbade i alla fall 16-21. Sedan så åkte jag hem och mötte Ansa så förberedde vi en supermysig tjejkväll och såg på film, tjatade en massa om allt och inget, kollade på folks facebookbilder och var allmänt sociala, myyys!Tjejkvällar med Ansa är sällsynta och mycket värdefulla för mig!

Nej nu skall jag sova, vi hörs imorgon!

Kram Lindis

Kommentarer
Postat av: AnnaLisa - Ung mamma till Leo

Hade en underbar kväll och dag idag med dig gumman :D

2009-06-25 @ 21:19:38
URL: http://annalisaochx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0