oj vilken långpromenad!

Kom precis ifrån en rikktig långpromenad med hundarna, vi tog först en lång runda i skogen sedan avslutade vi promenaden med lek på ängen,supermysigt!

Träffade våran granne på vägen hem han lärde mig ett knep så man kan sätta kopplet som en sele runt magen det gjorde att Shiva inte drog, smart! Han kollade även på Willmas öga och han sa att jag skulle va nogrann med att rengöra det med vatten och att det inte såg ut att vara någon fara, skönt!

Han frågade även om Shiva och hans hund kunde leka ihop någon dag, jättegärna sa jag. Blev glad, älskar när Shiva får chansen att leka ihop med andra hundar, jag skall nog knacka på deras dörr imorgon då jag är ledig.

Nu skall jag kolla på lite friends samtidigigt som jag skall få gjort lite ud arbete innan jag tar tag i köksarbetet åååååååå vad tråk:)

Kram Lindis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0