låååågt

Hej hej!

Dagen idag började ju inte direkt suveränt, fick en ordentlig känning på morgonen, blodsockret låg på 2.1 och ett sådant blodsocker brukar jag kunna hantera, men inte idag. När jag kvicknade till så kändes det som jag hade drömt. Jag blev rädd och ledsen lite skamsen inför pojkvännen, men han är ju den bästa pojkvännen i hela världen så han bara kramade om mig och sa att han älskade mig och skulle hällt i ett helt kilo socker i mig om jag hade behövt det.Bättre pojkvän än Rickard får man leta länge efter, för det finns inte.

Fattar bara inte vad jag gjorde för fel, varför blev det så lågt?

Efter alla strapatser på morgonen så åkte vi ner till Åsa och va där en stund, sedan bar det av till glasscafét och Kina restaurang, supermysigt!

Imorgon börjar jag på sommarjobbet!

Vi hörs!

//Lindis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0