(L)

Hej och hå!

Värmen håller i sig här i Sverige, man skall inte klaga men lite regn hade inte varit fel haha..blodsockret ligger frotfarande lågt och jag har köpt hem MER festisar för att dämpa känningarna snabbt...

Jag försöker av hela mitt hjärta att ta körkort men teorin är sjukligt svår, när knappt Rickard kan hjälpa mig då känns det svårt:S Men jag är ganska nära nu i alla fall, har tänkt boka privat så jag får en press på mig att plugga järnet av mig, måste nästan ha körkortet till augusti, ni som har tagit körkort?hur lyckades ni????

Idag skall jag gå en långpromenad med Ansa och alla hundar sedan blir det körkorts teori!


Tänker på dig en massa Tea!!!

Kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0