Hej och hå!

Hejsan hejsan!

igår blev det jättemysigt när Rickard kom, vi åt sen middag ihop, Lasange. och sedan hade vi en massa mys och FRIENDS på. Älskar sådana dagar!

Idag började vi med att besiktiga Rickard och Emils husvagn på bilprovningen, den gick igenom som tur va! Sedan gick vi hem och åt frukost för att sedan ta ut hundarna på en långpromenad i skogen, jättemysigt!

Efter det bar det av till Kungsmässan för att köpa lite linnen till Rickard, min kära pojkvän vägrar att ha något annat än sina jeans även ifall solen strålar så lite linnen fick jag övertalat honom att köpa i alla fall haha!

Nu sitter vi här och skall börja med körkortsteorin, jag SKALL bli färdig idag med testerna, jag skall ha körkortet inom en väldigt snar framtid!!

Ikväll blir det inflyttningsfest hos Susann,skoj!!

Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0