Hej hallå!

Hej hej!

Har ni varit inne och kollat på lägerinbjudan? känns som det lägret kommr bli asnice, om n i inte har varit inne så rekomenderar jag er starkt att gå in och kolla på lägret som skall äga rum i augusti (www.ungdiabetes.se) .

Nu har jag och syrran varit på kungsmässan och handlat lite frukost så nu blir det lite mysfrukost innan dagen sätter igång på allvar eller jaa..det enda jag har planerat är att jag skall jobba klockan 5 så inte sådär överdrivet mkt men i mitt liv finns det alltid saker att göra.

Fick en känning i mataffären så fick snabbt dra till mig en MER och så frågade jag kassörskan ifall det va ok att öppna den och det var det givetvis pga omständigheterna:)

KRAM

Kommentarer
Postat av: AnnaLisa

Det lägret som jag inte får vara med på ;) ibland är det bra att vara född sent på året :)

2009-06-10 @ 14:38:37
URL: http://annalisaochx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0