28/6-09

Halleli hallilå:)

Igår var det en trevlig kväll hemma hos Susann, jag själv hade legat lågt i blodsocker hela dagen så jag var lite försiktig och tog det väldigt lugnt igår. Men det var trevligt att bara gå dit och träffa lite folk och så.

Blodsockret är lågt mycket, jag tror det är värmen som gör det.

Idag började jag jobba redan klockan 07:00 så det var tidig uppstigning, men dagen gick väldigt fort och till slut var klockan slagen och Rickard kom och hämtade mig, för att mina kollegor skulle veta att jag har diabetes så tog jag blodsocker i personalrummet och det var ingen som reagerade konstigt, jag berättade också om Shiva och diabetesutbildningen hon skall gå, dem var jättenyfikna det var roligt, Nu blir det litte slapptid framför tv:n, promenad med hundarna, laga mat, äta mat och gå på bio med kompisgänget, ybermysigt!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Therese

Mitt blodsocker har krånglat som sjutton nu när värmen har varit som värst, så jag tror också på att det är värmen som gör det. :) Har legat lågt hur mycket som helst nämligen...

2009-06-28 @ 16:21:52
URL: http://www.tirren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0