Hejsan kära ...

Hejsan kära underbara bloggvänner:)

Sorry för dålig update men helgen har verkligen varit späckad med roligheter så jag har helt enkelt inte hunnit med bloggen.

I fredags så jobbade jag ju 06:45-16 sen bar det av hemmåt för sminkning, mat och lite lugn och ro innan mamma skjuttsade mig till tåger för avfärd till Kungälv. Väl i Kungälv mötte Rickard och hans kompis Emil mig och så gick vi på förfest hos hans kusin, det var astrevligt med en massa trevligt folk. Efter det åkte vi till trägårn och festade tillsamans med en massa vänner, även min syster och hennes kompisar kom dit.Asskoj och tycler verkligen det var en lyckad kväll. Vi var hemma vid typ kvart över 4 på morgonen så vi stupade i säng allihoppa hahaha...

I lördags så vaknade alla i lite otackt hahaha, jag var i alla fall uppe först för Shiva måste ju ut även om jag har varit på fest, eller hur;:)?? så jag drog med mig syrran och hennes pojkvänn på promenad med hundarna. Sen började vi förbereda middag för hela familjen med respektive skulle ha en riktig helkväll tilllsamans med, middag och teater besök på Vallarna i Falkenberg där vi såg en asrolig teater, såg buskis med Stefan och Christer, det var så roligt att göra något hela familjen och även "dem nya familjemedlemarna".

Söndag, då åkte vi alla till Henke 2´s sommarstuga i Bohuslän och spenderade dagen där, vi åkte ut med hans båt, kollade på omgivningen, badade och bara hade en fantastiskt mysigdag måste jag säga! Är supernöjd. På hemkörde vi hem Rickard också så vi kom hem ganska sent så det var bara att ta en snabb kisserunda med Shiva och gå och lägga sig:)

Idag måndag var det tidig uppgång redan klockan 07:00 började jobbet men det gick fort och väldigt bra så är nöjd, på lunch rasterna på jobbet lovar jag er att 99.9 % utav diskussionerna handlar om min diabetes. Jobbar alltid med någon "ny" för mig och då skall jag alltid förklara en massa, visa pumpen, tala om teorier varför diabetes uppkommer bla bla..Men det stör mig faktiskt inte, jag vill berätta, det är inte vanligt för mig att vilja vara öppen med diabetesen men där känner jag mig så hemma så jag vill prata om det. Känner ni igen er??

Men teori varför jag fick det, ingen aning, jag hade väll bara en jävla otur!

Efter jobbet idag så planerade jag och Helena för barn diabeteslägret som skall vara till helgen, skall bli kul men det är ju dock alltid lite nervöst när man skall lyckas underhålla barn med diabetes en hel helg haha! Men tack vare min kära syster så kommer vi klara detta galant!

Har hunnit med en långis med Shiva och lek på ängen också idag,Nu sitter jag och Helena och kollar på Släkten är värst den är rolig thihi...

Nu får ni ha det så bra så lovar jag att vi hörs imorgon hihi...

Många Kramar från Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0