På fyren

Hej hej!

Sitter på fyren och väntar på att få cyckla till jobbet, blir en ganska lång arbetsdag idag 14-21, men men som jag så många andra gånger sagt det är ju pengar och pengar gillar min plånbok haha...

Idag har jag varit på kompetens centrum i Kungsbacka och tatt reda på lite om kurser jag kan läsa till hösten, det verkar vara ett väldigt smart upplägg och jag har valt åtta stycken kurser, vad tror ni om dem?

1. Administration A
2. Affärsjuridik
3. Matematik B
4. Franska steg 2
5. Samhällskunskap B
6. Rättskunskap
7. Hotell A
8. Engelsk affärskommunikation

Om någon annan go vänn är intresserad att läsa nått utav dem, så söööök hade vart så skkoj att göra detta tillsamans med någon!

Jag var också på körskolan, finns inga tider förän 19:e Augusti, shit pommefrits, hur skall det egentliegn gå med mitt körkort??

Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0