(L)

Nu har mamma och pappa kommit hem,känns skönt mamma var jätteglad över att se mig thihihi...Har fått fina kläder, en stor kopp med tingeling på, väska och lite små saker. Dock blev en utav mamma och pappas väskor kvar i Amsterdam men dem kommer troligtvis under kvällen eller morgondagen, snart vankas det jobb för m nin del sen hämtar mamma och pappa mig så åker vi till Åsa och spenderar kvällen och morgondagen där, supermysigt!

Jag har 16 i blodsocker, förstår inte detta...ajaa...

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: AnnaLisa - Ung mamma till Leo

Nu tycker jag allt att du får ta och uppdatera din blogg :O

2009-07-04 @ 10:21:23
URL: http://annalisaochx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0