Känslomässigt

Igår var det mysigt då kollade jag,Helena och pappa på film och mös hemma, Shiva låg vid mina fötter nedanför fötöljen och livet bara ville väl.

Idag är jag frustrerad, vikariepoolen ringde och väckte mig för att fråga om jag ville jobba, dock skulle jag ju jobba själv sen idag så det var ju ingen idé. insulinet var slut i pumpen, nålen var gammal och jag är illamående. Ilskan går nog mest åt att jag vill vara "vanlig" tonnåring och sova ut för en gångs skull när jag har sovmorgon!!

Nu är nålen,slangen,batterierna fixade och insulinet flödar igen, snälla låt mig få känna mig bättre nu då!

 

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas det blir bättre , jobbigt när illamåendet kommer krypande. Blev väldigt rörd av det du skrev om att känna sig "normal". Ibland gör man verkligen inte det, som sov morgnar, inget vi kan ta för givet direkt. Jag har också diabetes 1 så i know the feeling !

2009-07-28 @ 11:54:40
URL: http://lillirose.blogg.se/
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

hej sötis, tittar in o gillar det jag ser. Om du gillar mig o min blogg, kanske vi

kan följas åt via bloglovin? .. så vi inte tappar bort varann i blogvimlet? =)

2009-07-28 @ 12:30:22
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0