Hej hej(L)

Hej hej!

Igår blev det inget bloggande om dagen eftersom jag och Shiva åkte upp till Rickard för att fira hans födelsedag. Hela 19 år blev han hihi:) På vägen till Kungälv mötte vi Helena och Henke 2 som också skulle följa med och fira Rickard. När vi alla var samlade åkte vi hem till Rickard, träffade hans släktingar och sånt och käkade smörgåstårta i mängder, asgött!

Kvällen spenderades där med att leka med Shiva, spela kort och prata en massa det var jätteroligt!

Idag vaknade jag med ett värde på HI, så jag struntade i att äta frukost, drack en massa vatten och tog insulin, smart Linda! efter två timmar ligger jag på 1.4!! asläskigt och känningen sitter liksom i fortfarande på något läskigt sätt. asjobbigt...

Efter ett tag åkte hela syskonskaran Barknertz ner till Åsa för att äta middag där med mamma och pappa, jättegod fläskfilégryta med potatisgratäng! Nu sitter jag här och väntar på att snart gå till jobbet uch och fy...

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: irene lammela

kram

2009-07-18 @ 00:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0