Hej hallå x2000

Heejsan:)

Japps livet går som X 2000 tåget, helt otroligt fort! Sommaren kommer vara över innan jag ens hinner blinka, I Promice!

Idag har detvarit jobb från klockan 07:00-16:00 det gick ganska bra och tiden gick fort, så klart godkänt! På jobbet idag betedde sig diabetesen inte så bra, efter jag ahde ätit havregrynsgröt till frukost på frukostrasten gick jag upp ifrån 10 till 19!! Askonstigt! men men det gick ju ner sen igen.

Jag gör det inte till en grej längre att ta blodsocker i personalrummet, jag skall inte skämmas för mig själv och mina behov, den som är gluten äter glutenbröd, jag tar insulin och blodsocker, eller hur??

Imorgon så skall jag träffa Maritha i Varberg så skall vi planera och strukturera upp barnlägret, det skall bli jätteskoj!

Nu bär det av till Åsa för lite mys med familjen.

see you later aligator!!

//Lindis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0