flum update!

Hejsan mina godingar:;)

Jag och Shiva är ensamna just nu så vi passade på att ta en riktig långpromenad i skogen hihi..Sedan lekte vi lite innan vi gick hem och nu ligger vi i sängen och vilar, klockan 14:00 börjar jag jobba dock orkar jag verkligen inte idag men men imorgon är jag ledig och fram tills på onsdag, sedan jobbar jag tills på fredag och sedan är det helg även för mig och denna helgen har jag sett fram emot såååå länge, fredag blir det jobb 06:45-16 sedan blir det utgång för att fira Rickardsfödelsedag och lite så innan han går in i lumpen. Lördagen kommer bjuda på njutning utav ledigheten, mys med Rickard och Shiva, sedan åker vi hela gänget för att se på galenskaparna i falkenberg, skoooooooooj!!!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: AnnaLisa

Kan vi inte hitta på något i veckan då när du är ledig? :D KRAM!

2009-07-19 @ 20:33:48
URL: http://annalisaochx.blogg.se/
Postat av: irene lammela

2009-07-20 @ 20:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0