Tisdag

Hejsan!
Ligger här med en fruktansvärt jobbig huvudvärk så tog några timmar ledigt ifrån skolan, uch och fy!

Igår var det barngrupp och pyssel stod på agendan, det var roligt att träffa alla barnen igen, Rickard var med. Hade varit kul att ha någon att hålla barngruppen ihop med, någon som vet någon tipsa mig gärna i en bloggkomentar=).

Nästa gång skall vi prata lite om diabetes på barngruppen, hur det gick får ni veta nästa måndag.

Blodsocker ligger på 5.2, härligt!

Kanske ligger det så pga en 35 minuterspromenad innan frukost? Jag var väldigt utvilad när jag vaknade..Jag tror att sådant spelar mer roll än vad man tror faktiskt. Men det kan ju också vara lite farligt att inte äta innan man går ut så GLÖM för jössenamn INTE druvsocker.

Igår var det en liten kaotisk känning, jag skulle gå in på lektion och började känna mig lite "halv låg", går till Cafét för att köpa nått sött när jag vä har öppnat dörren till Cafét så börjar jag skaka som ett asplöv och blir samtidigt förvånad på hur snabbt blodsockret måste gått ned detta handlar ju om två minuter! köper kexchoklad,vanlig coca cola och tre ferraribilar, går in och sätter mig trar fram druvsocker paketet och får inte upp det, snacka om känning. Ber min snälla klasskompis Sofia om hjälp att öppna paketet och får därmed i mig två druvsockertabletter, går inte upp..Väntar 3-4 minuter öppnar cocacolan och dricker lite här börjar det gå upp, Tack gode gud!

Hmm..Ibland undrar jag faktiskt vad det är som gör att känningen blir så jädrig jag hade ju precis ätit??

Många KRamar från Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0