Tid!

Jag vill så himla mycket med mitt liv men tiden räcker inte till, hur mycket jag än försöker är det något som blir lidande, hur mycket tid skall man egentligen lägga på saker?
Min prioritet lista:
Shiva ( Min hund)
Pojkvännen
Vänner
skolan
körkortet
Mig själv
DiabetesFöreningen
Träning


För att samanfatta detta, vet jag inte riktigt hur man gör men på måndagar ärju diabetesföreningens barngrupp och den är så oerhört viktig för mig och samtidigt har jag faktiskt väldigt roligt med barnen och det ger mig så himla mycket. Så detta är så otroligt viktigt för mig att fortsätta, saknade detta något enormt när jag var liten.

Shiva: NÄr man får en hund som verkligen blir ens egen så förstår man vikten av att den får omsorg,kärlek,stimulans och allt annat som måste göras, köpa hundmat tex..Det är otroligt viktigt tycker jag att jag tar mitt ansvar på riktigt och verkligen sköter om henne, den kontrollen kommer jag aldrig kunna släppa till någon annan. Samtidigt så är det ju också otroligt viktigt att man har ett intresse, folk tycker om att spela fotboll och jag gillar hundar så är det bara!

Pojkvännen, hur jag än tänker så behöver jag verkligen honom och vi är ju så himla rätt för varandra, tänk vi träffades när jag var 15 och har snart varit tillsamans i 3 år en helt otrolig känsla!

Skolan, klarar jag inte den kommer jag ju inte in på någon utbildning och då känns det som det blir pankaka utav alltihop??Man måste ju ha lön liksom så man kan försörja sin familj??

Körkortet, det kommer nästan bli prio ett nu, måste ha ett körkort så är det bara! det känns som en utbildning det med.

Mig själv + träning, jag måste ju må bra och få chans att röra på mig, det får jag mycket genom Shiva,men skulle även vilja fåp tid att gå på gym eller nått spinningpass kanske?

Hmm jaa vad säger ni? vad är viktigt och vad är inte viktigt? Själv tycker jag ju allt är så otroligt viktigt!


//Linda

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag känner samma, att jag vill hinna med mer! De gör jag inte..

2009-01-20 @ 21:15:22
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0